Всесезонните гуми и електрическите автомобили разрастват бизнеса на Nokian Tyres
Увеличаващите се продажби на всесезонни гуми са в основата на разширяването на бизнеса на водещия финландски производител на автомобилни гуми в региона на Централна Европа. Според информация от сайта на компанията, сред останалите причини за възходящата тенденция са превръщането на електрическите автомобилни в масови превозни средства, както и увеличаващото се търсене на по-големи размери джанти.
Други причини, които са оказали ползотворно влияние върху развитието на бранда Nokian Tyres, са разширените поръчки от автомобилни паркове и не на последно място – дигитализацията, която обхваща все повече аспекти от нашия живот и бизнеса.
Всички тези фактори са спомогнали Nokian Tyres да увеличи своя пазарен дял в региона на Централна Европа. От финландското дружество вече потвърдиха, че в средносрочен план (между три и пет години) ще се борят за постигане на впечатляващ растеж от 50 процента. Или с други думи продажба на между шест и девет милиона гуми годишно.
Пазарът на автомобилни гуми продължава да се променя с бързи темпове, във връзка с търсенето на повече удобство и устойчивост от страна на потребителите. По всичко личи, че тази тенденция се следи внимателно от екипа на Nokian Tyres и компанията вече печели от настъпващите промени, позиционирайки се по-успешно в динамичния пазар.
Дружеството обяви, че включва в своето портфолио повече нови предложения, адаптирани за този сегмент. То възнамерява да се възползва от своето силно присъствие при зимните гуми в Източна Европа, както и да доразвие бизнеса си при летните гуми, благодарение на изградения наскоро тестов център в Испания.